Kontakt

Køb årest julegave i god tid!

Julegavetilbud indtil 30. november 2019

10% rabat på alle varekøb over Dkk 500

 Brug rabatkoden "JULEGAVE"


Legeklodser.dk er din no. 1 COBI leverandør og tilbyder prismatch*, høflig  kundeservice alle dage mellem 9-22, hurtig levering og mange nyheder.

Levering til GLS pakkeshop dkk 25,- og for køb over dkk 375 fri levering.

LegeKlodser.dk er en Dansk eShop med store ambitioner og Danmarks største forhandler af COBI klodser. Med  et ønske om at markedsføre og sælge  legetøj, som ikke findes i de traditionelle butikker, vil vi løbende  udvide sortimentet med spændende legetøj.

Kontakt Information

 

Telefon: +45 27151810

Email: email@legeklodser.dk

 

Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål eller ved behov for yderligere informationer om vores produkter.


Kundeservice Filosofi 

 

Fokus på at tage vare på vores eksisterende kunder er meget bedre for dig og for vores forretning end at jage nye. Det er grundlaget for vores kundeservice.

 
 
 
 

LEVERING


Ved levering med GLS og afhentning i nærmeste pakkeshop, kan vi tilbyde gratis levering ved køb over Dkk 350,00 ellers Dkk 20,00.


Vi afsender senest efterfølgende hverdag efter bestilling. Levering til GLS pakkeshop ca. 2 hverdage efter afsendelse.


Du kan også vælge at  afhente din bestilling i Roskilde eller få din bestilling leveret til døren med PostNord som pakke (Dkk 100,00)


Hvis muligt vil du automatisk modtage Track & Trace på e-mail eller SMS, så du kan følge din bestilling.

ÅBNINGSTIDER


Du kan bestille varer i shoppen døgnet rundt.


TELEFONSUPPORT:


Mandag-Fredag: 09:00-15:00

Lørdag: Lukket

Søndag: lukket


Emails besvares normalt indenfor 6 timer i dagtimerne.



OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


Nedenfor kan du læse lidt om ofte stillede spørgsmål. Kan du ikke finde svar dér, er du meget velkommen til at kontakte os telefonisk eller via ovenstående kontaktformular

RETURNERING


Du kan returnere en vare inden for 30 dage efter leveringen. Varen skal være ubrugt og emballagen skal være intakt. Hvis varen er ødelagt eller brugt, bliver den ikke refunderet.


Kontakt LegeKlodser for accept, før du returnerer en varer. Du kan kontakte os via ovenstående kontaktformular. Ved returnering betaler du selv fragten.


Få flere oplysninger ved at læse Aftalevilkår som du bekræftede, da du købte varen eller find informationer i  "Ofte stillede spørgsmål" nedenfor.

HVOR GAMMEL SKAL MAN VÆRE FOR AT SAMLE COBI BYGGESÆT?

Produkter fra LegeKlodser er normalt 6+, men bør ikke blive leget med eller være tilgændelige for børn under 36 måneder hverken med eller uden opsyn af en voksen. Produkterne indeholder små dele, der kan skabe risiko for kvælning, hvis de puttes i munden, sluges eller indåndes


HVEM SENDES VARERNE MED?

Forsendelse sker med GLS eller PostNord. Levering udenfor Danmark kan kun ske efter aftale. Det er også muligt at afhente i Roskilde efter aftale. Det kan forekomme, at forsendelserne kan blive lettere trykket under transport og dette kan der ikke reklameres over.


HVAD ER LEVERINGSTIDEN?

Leveringstiden er afhængig af den valgte forsendelses leverandør. Alle lagerførte varer bliver dog afsendt indenfor 2 hverdage. Leveringstid for varer leveret fra leverandørens lager kan variere og aftales fra gang til gang.


ER PRISERNE MED MOMS?

Alle priser er i Danske Kroner Dkk incl moms og der påløber ikke yderligere gebyrer eller omkostninger. Dog påløber et ekspeditionsgebyr på Dkk 20,00 på køb under Dkk 50,00. Kreditkortgebyr for betaling med kreditkort betales af LegeKlodser.


HVILKE KORT MODTAGER LEGEKLODSER.DK?

Der kan betales med Mastercard, Visa og ved Bankoverførsel.


KAN JEG FÅ EN FAKTURA?

Der fremsendes faktura efter ønske.


ER VARERNE CE-MÆRKET?

LegeKlodser indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.


HVAD GØR JEG VED EN EVT. REKLAMATION?

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra LegeKlodser skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen (inden for to måneder er altid inden for rimelig tid). Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til LegeKlodser. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter at du har fået varen leveret. Ovenstående er vejledende og vi vil på alle måder prøve at afhjælpe evt. problemer der skulle opstå med den vare, du har indkøbt hos LegeKlodser, også efter den normale reklamationsret, så vidt det er muligt.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


HVORDAN KLAGER JEG?

Oplysning om klagemuligheder: En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse email@legeklodser.dk.


HVAD ER JERES RETURPOLITIK?

Kontakt email@legeklodser.dk, før du returnerer en vare.

Du kan returnere en vare inden for 30 dage efter leveringen. Varen skal være ubrugt og emballagen skal være intakt. Hvis varen er ødelagt eller brugt, bliver den ikke refunderet. Sørg for at vedlægge kontaktoplysninger sammen med returpakken, og om muligt forsyne os med et trackingnummer og en kort beskrivelse af din sag.

Du skal indenfor 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om,  at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til email@legeklodser.dk. Meddelelsen skal tydeligt give udtryk for at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen jvf. forbrugerlovgivningen.

LegeKlodser.dk anbefaler, at du får en kvittering og et pakke-id for returpakken fra leveringstjenesten, da det gør det lettere at følge returforsendelsen, hvis der er behov for det. Du modtager en tilbagebetaling fra LegeKlodser.dk, hvis varen iflg aftale returneres. Hvis du betalte via faktura, har vi brug for et bankkontonummer for at overføre pengene. Det er lettest at sende kontonummeret via e-mail.


ER DER VARER DER IKKE KAN RETURNERES?

  • Varer med tydelige brugspræg eller hvor emballagen er blevet åbnet.
  • En vare, der ikke er i den oprindelige stand, som er ødelagt eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.
  • Varer, der forsøges returneret eller modtages mere end 30 dage efter leveringen.


HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Hvis du vil returnere din vare, skal du kunne fremvise en kvittering eller et købsbevis. Du må ikke sende varen til producenten. Du skal sende din vare til  LegeKlodser IVS.

Du er ansvarlig for betaling af dine egne forsendelsesomkostninger, når du returnerer varen. Forsendelsesomkostningerne refunderes ikke. Hvis du modtager en tilbagebetaling, trækkes omkostningerne forbundet med returforsendelsen fra tilbagebetalingen. Det varierer, hvor lang tid det tager at bytte et produkt, afhængigt af hvor du bor.

Hvis du sender en vare med en værdi på mere end Dkk 500,00, bør du sende den som pakke, så den kan spores eller tilkøbe leveringsforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager returforsendelsen.


HVAD ER JERES TILBAGEBETALINGSPOLITIK?

Vores politik gælder i 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi hverken tilbyde at refundere eller bytte varen. Varen kan kun returneres, hvis den er ubrugt og i samme stand, som da du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.


HVORNÅR TILBAGEBETALER I?

Så snart vi har modtaget og gennemgået din returvare, sender vi en email om, at vi har modtaget returvaren. Vi informerer også om, hvorvidt returvaren godkendes eller afvises.

Hvis den godkendes, behandles din tilbagebetaling og pengene sættes ind på dit betalingskort eller tilbagebetales via den oprindelige betalingsmetode inden for et rimeligt antal dage.


HVAD GØR JEG HVIS DE 30 DAGE ER OVERSKREDET ELLER HVIS VARER HAR VÆRET ÅBNET?

I visse situationer ydes kun delvise tilbagebetalinger (hvis relevant):

  • Varer med tydelige brugspræg eller hvor emballagen er blevet åbnet.
  • Varer der ikke er i den oprindelige stand, som er ødelagt eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.
  • Varer, der returneres mere end 30 dage efter leveringen.


HVAD GØR JEG, HVIS JEG IKKE HAR MODTAGET MIN TILBAGEBETALING?

Hvis du ikke har modtaget en tilbagebetaling endnu, skal du tjekke din bankkonto igen. Kontakt derefter din kreditkortudbyder. Det kan tage noget tid, før tilbagebetalingen vises. Kontakt derefter din bank. Der er ofte behandlingstid, før en returbetaling sættes ind. Hvis du har foretaget dig alt dette, og du stadigvæk ikke har modtaget tilbagebetalingen, kan du kontakte os på webshop@legeklodser.dk.


KAN UDSALGSVARER REFUNDERES?

Varer til normal pris kan refunderes. Det kan vores udsalgsvarer desværre ikke.


KAN MIN VARE OMBYTTES?

Vi bytter kun varer for vores regning, hvis de er fejlbehæftede eller ødelagte. Hvis du vil bytte varen til den samme vare, skal du sende en mail til os på webshop@legeklodser.dk og sende din vare til Legeklodser IVS.


HVAD HVIS JEG HAR FÅET VAREN SOM GAVE?

Hvis varen blev angivet som en gave, da den blev købt og sendes direkte til dig, modtager du et gavekort på retur beløbet. Når vi modtager den returnerede vare, sender vi et gavekort til dig via e-mail.

Hvis varen ikke blev angivet som en gave, da den blev købt eller hvis gavegiveren fik gaven sendt til sig selv for senere at give dig den, sender vi en tilbagebetaling til gavegiveren, og vedkommende informeres om din returnering.


Copyright @ All Rights Reserved